loading...

تور و جاذبه های گردشگری

فی فی | phi phi سرگرمی را برای کل خانواده فراهم می کند، زیرا مجمع الجزایر به بزرگسالان و کودکان به طور یکسان اجازه می دهد از آفتاب، شن های نرم و آب های شفاف لذت ببرند. در مجموع 6 جزیره وجود دارد، و هم

m.a بازدید : 11 سه شنبه 15 خرداد 1403 زمان : 1:47 نظرات (0)

فی فی | phi phi سرگرمی را برای کل خانواده فراهم می کند، زیرا مجمع الجزایر به بزرگسالان و کودکان به طور یکسان اجازه می دهد از آفتاب، شن های نرم و آب های شفاف لذت ببرند. در مجموع 6 جزیره وجود دارد، و همه آنها چیزهای سرگرم کننده ای در اختیار دارند، اگرچه بیشتر تعطیلات شما در کو فی فی دون، بزرگترین و تنها جزیره مسکونی مجمع الجزایر خواهد بود.

وقتی اینجا هستید، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام با خانواده پیدا خواهید کرد، چه به مناظر خیره کننده یا ویژگی های طبیعی درخشان علاقه مند باشید. فعالیت های متعددی در سرتاسر موجود است که از طبیعت فریبنده بهره کامل می برد. برخی از بهترین کارهای خانوادگی را برای انجام در فی فی بررسی کنید.

غواصی در فی فی

غواصی در فی فی یکی از محبوب ترین فعالیت ها به لطف آب های شفاف و فراوانی زندگی دریایی است که شما و خانواده تان می توانید کشف کنید. هنگامی که جزر و مد درست است، می توانید مرجان ها و مجموعه ای از ماهی ها را فقط با نگاه کردن به زیر آب در ماسک ببینید.

مکان‌های غواصی مخصوصاً برای خانواده‌ها خوب هستند، زیرا به طور قابل ملاحظه‌ای کم عمق و مناسب کودکان هستند، بنابراین برای لذت بردن از همه چیزهایی که غواصی در اینجا ارائه می‌کند نیازی به تجربه قبلی ندارید. نقاطی را در سراسر مجمع‌الجزایر خواهید دید که برخی از برجسته‌ترین آن‌ها هین کلانگ و خلیج میمون هستند.

کایاک سواری در فی فی

کایاک سواری در فی فی سرگرمی و ماجراجویی خانوادگی با آب های آرام را ارائه می دهد که بزرگسالان و کودکان می توانند از آن لذت ببرند. کایاک سواری در اینجا کمتر یک فعالیت شدید است و بیشتر راهی برای تماشای مناظر در حین سفر آرام بین جزایر است.

به لطف استخدام های فراوانی که در سواحل کو فی فی دون وجود دارد، سوار شدن به کایاک آسان است. برخی از هتل‌های محلی دارای کایاک کرایه‌ای نیز هستند، بنابراین هنگام رزرو به این نکته توجه داشته باشید. در سراسر سواحل جزیره اصلی فرصت هایی برای کایاک سواری خواهید یافت.

غواصی در فی فی

غواصی در فی فی به شما و خانواده تان اجازه می دهد تا تنوع زیستی غنی زیر امواج را در آب های شفاف و شفاف کشف کنید. صخره‌ها و ویژگی‌های زمین‌شناسی این مجمع‌الجزایر به‌خاطر آن‌ها شناخته شده است که در زیر آب ادامه می‌یابند، جایی که می‌توانید زیبایی آن‌ها را از منظری کاملاً متفاوت درک کنید.

وقتی اینجا شیرجه می‌زنید، موجودات زیر آب زیادی از جمله اسب‌های دریایی، میگوی آخوندکی و ماشه‌ماهی‌ها را می‌بینید. مربیان زیادی پیدا خواهید کرد که به شما و همه اعضای خانواده تان کمک کنند اگر قبلاً غواصی نکرده اند. نقاط غواصی در اطراف جزیره اصلی فراوان است.

تورهای تماشای کوسه

تورهای تماشای کوسه به شما و خانواده‌تان این امکان را می‌دهد که در یک محیط امن در کنار این موجودات باورنکردنی و اغلب سوء تفاهم‌شده شنا کنید. کوسه های صخره ای نوک سیاه به خصوص در سواحل کو فی فی فراوان هستند و اگر اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید، تجربه ایمن است.

تورهای محلی کوسه هر آنچه را که شما و خانواده تان برای ایمن بودن و نزدیک شدن به این موجودات جذاب نیاز دارید ارائه می دهد. در حالی که تورهایی در سراسر جزایر وجود دارد، یکی از محبوب ترین آنها در امتداد انتهای شرقی لانگ بیچ در Phi Phi Small Shark Point است.

خلیج میمون

خلیج میمون سواحل چشمگیر، ویژگی های طبیعی زیبا و جمعیت محلی میمون ها را در خود جای داده است. دیدن ماکاک های اینجا می تواند جالب باشد، اما بهتر است خیلی نزدیک نشوید. سال ها سفر مسافران باعث شده است که از انسان انتظار غذا داشته باشند.

در این خلیج، یک ساحل شنی طلایی برای شنا و آرامش خواهید یافت. رسیدن به این خلیج به معنای بیرون رفتن با قایق است. می‌توانید یک قایق دم بلند کرایه کنید تا شما و خانواده‌تان را به اینجا ببرد، یا می‌توانید خودتان را در یک کایاک دریایی پارو بزنید. در هر صورت حدود نیم ساعت طول می کشد تا به این مقصد برسید.

لو دالوم

Loh Dalum خلیجی دنج و منزوی است که به خاطر آب های آرام و گرم و شن های نرم سفیدش معروف است. امواج در اینجا تقریباً وجود ندارند، بنابراین به ویژه در میان خانواده‌هایی که فرزندان کوچک‌تر دارند محبوب است، زیرا می‌توانند بدون نگرانی به اطراف بپرند

یکی از جنبه های جالب این خلیج این است که آب کم عمق است و به راحتی در زیر نور خورشید گرم می شود. به همین دلیل، اغلب شبیه یک حمام گرم است که در مقایسه با آب های سرد سایر سواحل محلی می تواند طراوت بخش باشد. این در جزیره اصلی در سمت شمالی تنگه واقع شده است.

لوه باگائو

Loh Bagao خلیجی با ساحلی است که زیبایی طبیعی فی فی را با ماسه های سفید و آب های جذاب به نمایش می گذارد. ساحل برای استراحت و شنا مناسب است، بنابراین خانواده شما می توانند سرگرمی را بدون توجه به نوع تجربه ای که به دنبال آن هستید، پیدا کنند.

با بازدید از این ساحل، به راحتی به امکانات و امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت. برخلاف سواحل و خلیج‌های منزوی‌تر، این سواحل مملو از خانه‌های ییلاقی، مغازه‌ها و غذاخوری‌ها است، بنابراین لازم نیست برای لقمه خوردن یا کمی خرده‌تراپی زیاد بروید. این در ساحل شمال شرقی جزیره اصلی واقع شده است

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 430
  • بازدید کلی : 430