loading...

تور و جاذبه های گردشگری

مالدیو یک ایالت مجمع الجزایری واقع در اقیانوس هند است که به خاطر ویلاهای آبی مجلل خود شهرت دارد. مالدیو یک پناهگاه گرمسیری از سواحل شن سفید، در جنوب سریلانکا واقع شده است و برای ماجراجویی، ماه عسل یا

m.a بازدید : 9 سه شنبه 15 خرداد 1403 زمان : 0:38 نظرات (0)

مالدیو یک ایالت مجمع الجزایری واقع در اقیانوس هند است که به خاطر ویلاهای آبی مجلل خود شهرت دارد. مالدیو یک پناهگاه گرمسیری از سواحل شن سفید، در جنوب سریلانکا واقع شده است و برای ماجراجویی، ماه عسل یا تعطیلات تفریحی  یا یک تور ایده آل است.

مالدیو که در میان آب های فیروزه ای رنگ دریای عرب واقع شده است، به دلیل جذابیت آرام و عالی، یکی از محبوب ترین مقاصد ماه عسل برای زوج ها است. مالدیو از 1192 جزیره تشکیل شده است که به جزایر مرجانی تقسیم می شوند. از این 1192 جزیره، 200 جزیره مسکونی و 180 جزیره دارای تفرجگاه هستند. این استراحتگاه های مجلل با ویلاهای آبی خیره کننده که توسط آب لاجوردی احاطه شده اند در جزایر جداگانه ای واقع شده اند (هر جزیره استراحتگاه خاص خود را دارد) که برجسته ترین ماه عسل در  تور مالدیو است. از ویلاهای آبی گرفته تا خانه‌های ییلاقی خصوصی، کلبه‌ها تا سوئیت‌ها در مالدیو انتخاب‌های رمانتیک زیادی را ارائه می‌کنند
مالدیو مجمع الجزایری از 1192 جزیره مرجانی است که در جزایر مرجانی طبیعی دسته بندی شده اند. با این حال، تنها 200 جزیره مسکونی هستند. هر استراحتگاه به طور کلی یک جزیره مرجانی کامل را اشغال می کند.
تصور کنید که اتاقی روی اسکله ای دارید که از ساحل بیرون زده است با یک کف شیشه ای که زیر آن می توان پرتوهای مانتایی و کوسه های صخره ای را در حال شنا مشاهده کرد و از خانه ییلاقی روی آب خود بیرون بروید و به منظره آب فیروزه ای بروید.

مالدیو متشکل از 26 جزیره مرجانی (صخره مرجانی حلقه‌ای شکل که یک تالاب را احاطه کرده است)، به خاطر فرصت‌های غواصی باورنکردنی‌اش مشهور است، آب‌های نیلگون مالدیو خانه حیات دریایی متنوع و مرجان‌هایی با رنگ‌های متفاوت است.

پایتخت ماله هم پایتخت تجاری و هم سرمایه مالی است. این شهر که به قوه مجریه، مقننه و قضائیه وابسته است، دارای بهترین فرودگاه بین المللی است. با توجه به خانه های مردانه چندین ساختمان و بناهای تاریخی با اهمیت تاریخی، دوستداران تاریخ در اینجا سیر خواهند شد. از فرودگاه بین‌المللی می‌توانید با قایق‌های فری قابل دسترسی باشید. سفر به جزایر دیگر در مالدیو نیز به دلیل اتصال عالی کشتی و هواپیماهای دریایی از ماله کاملاً امکان پذیر است، اگرچه بسیار گران است.

قبل از سفر به مالدیو باید بدانید

قایق های تندرو - ایده آل برای جزیره مرجانی نر جنوبی و شمالی. نزدیک به فرودگاه (15-40 دقیقه) واقع شده است. ایده آل برای گرفتن یک پرواز در هر زمان

پرواز داخلی + هواپیمای دریایی - ایده آل برای بخش جنوبی و شمالی مالدیو. در جزیره کوچکتری فرود می آید که با یک قایق تندرو به جزیره دیگری که استراحتگاه ها در آن قرار دارند متصل می شود (بالای 1 ساعت - 30-40 دقیقه پرواز + قایق تندرو)

هواپیمای دریایی - ایده آل برای جزایر دور افتاده. فقط در ساعات روز بین 6 صبح تا 4 بعد از ظهر کار کنید. دارای فرکانس نیم ساعت یا 1 ساعت. اگر عصر فرود آمدید، باید یک شب اقامت در هتلی در Hulhumaeیا جزیره Male رزرو کنید.

اقامت ارزان - اگر به دنبال هتل های ارزان قیمت هستید، در جزیره Hulhumale  یا Maafushi اقامت کنید. این جزایر به فرودگاه ماله نیز نزدیک هستند. بسیاری از جزایر محلی دیگر نیز وجود دارد  ، اما کشتی برای رسیدن به آنجا برای هر نفر حدود 60 دلار هزینه دارد. برای کمک به رزرو صندلی در کشتی و برای برنامه، باید با صاحب خانه یا هتل تماس بگیرید.

غذا - هنگام رزرو هتل، برنامه های کامل یا همه جانبه را انتخاب کنید. برنامه همه جانبه داخلی (و فعالیت های داخلی) دارد در حالی که برنامه غذای کامل/غذاهای کامل شامل تمام وعده های غذایی در بسته است. غذا به طور کلی در مالدیو گران است

غذاهای هندی -  اکثر استراحتگاه های مالدیو غذاهای هندی در دسترس دارند

غواصی در مالدیو، بررسی اجمالی مالدیو

غواصی یکی از محبوب ترین کارهایی است که در مالدیو انجام می شود.

مدت زمان ایده آل برای ماه عسل در مالدیو

به طور کلی، 5 تا 6 روز برای بازدید از تمام سواحل بکر و جاذبه های جذاب جزایر درخشان مالدیو کافی است. در این مدت زمان، می توانید با شیرجه زدن در اقیانوس، زیبایی های داخلی و همچنین زندگی پر جنب و جوش زیر آب را تجربه کنید.

کارهای عاشقانه در مالدیو در ماه عسل

عاشقانه با زیبایی بی عیب و نقص، به طور طبیعی در این سرزمین بهشتی شکوفا می شود. جاذبه های محلی عرفانی و انبوهی از فعالیت های سرگرم کننده هر دقیقه شما را درگیر خود می کند. در زیر برخی از مواردی که افراد ماه عسل می توانند امتحان کنند تا زمان خود را به یاد ماندنی تر کنند، ذکر شده است.

غواصی و غواصی با شریک زندگی خود

اسپا و ماساژ زوج

شام با نور شمع در ساحل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 427
  • بازدید کلی : 427