loading...

تور و جاذبه های گردشگری

به طور دقیق، نوامبر تا فوریه فصل \"کم\" یا \"پایین\" برای تور  استانبول است، اما با قضاوت ازدحام جمعیت فکر نمی کنید.ما فکر می کنیم این بهترین زمان از سال برای سفر به استانبول است زیرا به نظر می رسد ز

m.a بازدید : 6 سه شنبه 22 خرداد 1403 زمان : 19:15 نظرات (0)

به طور دقیق، نوامبر تا فوریه فصل "کم" یا "پایین" برای تور  استانبول است، اما با قضاوت ازدحام جمعیت فکر نمی کنید.ما فکر می کنیم این بهترین زمان از سال برای سفر به استانبول است زیرا به نظر می رسد زمستان بسیار مناسب شهر است. و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که وقتی برف می بارد از آنجا دیدن کنید، از زیبایی آن شگفت زده خواهید شد.

ممکن است متوجه شوید که قیمت هتل ها در این زمان از سال کمی ارزان تر است، به استثنای اواخر دسامبر. ژانویه اغلب زمان خوبی برای دستیابی به برخی از قیمت‌های هتل است، زیرا متوجه شده‌ایم که این ماه قیمت‌های کمی پایین‌تر را ارائه می‌کند. به عنوان مثال، شما اغلب می توانید یک شب اقامت در یک هتل متوسط ​​با قیمت حدود 60 دلار داشته باشید. فقط یک کت گرم و چند کفش راحت بردارید و گشت و گزار کنید. این بهترین کاری است که می توانیم در این شهر شگفت انگیز انجام دهیم. میتوانید یک تور 3 شب و 4 رو زاستانبول را تهیه کنید.

رویدادهای زیادی در حوالی سال نو در حال وقوع است و شهر بسیار شلوغ است. همچنین می‌توانید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول در ماه نوامبر، همراه با ماراتن همیشه محبوب استانبول در همان ماه دیدن کنید . البته، در این زمان به اصطلاح ساکت تر، هنوز هم می توانید تمام مناظر اصلی استانبول را ببینید، از جمله کاخ شگفت انگیز دولما باغچه.

زمان بازدید از استانبول برای سواحل

استانبول دارای سواحل عالی است و اگر به دنبال بهترین زمان برای شنا به استانبول هستید، جولای و آگوست بهترین گزینه برای شما هستند. پلاژ جاده بوستان | Caddebostan Plajı نزدیکترین ساحل به شهر است که در نزدیکی کودیکوی |Kadıköy در سمت آسیایی قرار دارد. از طرف دیگر، می‌توانید به جزایر پرنس سفر کنید، جایی که استراحتی فوق‌العاده از شلوغی و شلوغی شهر ارائه می‌دهد.

متوجه خواهید شد که نزدیک‌ترین سواحل به شهر در ماه‌های ژوئیه و آگوست بسیار شلوغ هستند، بنابراین ایده خوبی است که هرچه زودتر به آنجا بروید. این ماه‌ها گرم‌ترین دماها و شانس کمتری برای بارندگی دارند، اگرچه به یاد داشته باشید که باران در هر زمانی از سال در این شهر می‌تواند بیاید. قبل از رفتن حتما پیش بینی را بررسی کنید که آب و هوا شما را قافل گیر نکند.

چه زمانی برای جشنواره ها از استانبول دیدن کنیم

جشنواره های زیادی در سراسر استانبول در طول سال برگزار می شود، بنابراین بستگی به نوع جشنواره ای دارد که می خواهید در آن شرکت کنید. در طول ماه‌های تابستان، فستیوال‌های بیشتری در فضای باز برگزار می‌شود و گردشگران و مردم محلی برای جشن گرفتن و دیدن چیزهای جدید گرد هم می‌آیند.

 

در تابستان جشنواره موسیقی استانبول، فستیوال استانبول ، جشنواره بین المللی جاز استانبول و جشنواره خرید استانبول برگزار می شود. با این حال، در ماه دسامبر، رویدادهای بی‌شماری را در سراسر شهر خواهید دید، زیرا همه منتظر سال نو هستند. این یک جشن بزرگ است که در محلی به نام Yılbaş شناخته می شود و متوجه خواهید شد که قیمت هتل ها برای چند روز افزایش می یابد.

چه زمانی برای دیدن مکان های تاریخی از استانبول دیدن کنید

بهترین زمان برای سفر به استانبول برای دیدن مکان های تاریخی هر زمانی است! این عمدتاً به این بستگی دارد که شما کدام آب و هوا را ترجیح می دهید، اما ما از گشت و گذار در هوای سردتر لذت می بریم، زیرا راحت تر حرکت می کنی بدون اینکه خیلی گرم شود. با این حال، ماه های گرم تر به این معنی است که نیازی به همراه داشتن کت ندارید، که می تواند راه رفتن را ساده تر کند.

برای دماهای ملایم و سطح جمعیت کمی پایین تر، می و اکتبر انتخاب های خوبی هستند. در این مدت می توانید از تورهای دریایی بسفر یا تورهای پیاده روی مختلف مانند تور فنر و بالات استفاده کنید. البته، شما می‌توانید این کار را در هر زمانی از سال انجام دهید، اما آب و هوا وقتی باران شدیدی نمی‌بارد یا آنقدر سرد است که نمی‌توانید انگشتانتان را حس کنید، کار را آسان‌تر می‌کند.

چه زمانی برای تور استانبول قیمت مناسب تر است

به طور کلی، قیمت‌ها در طول سال ثابت باقی می‌مانند، اما معمولاً در ژانویه کاهش جزئی در قیمت هتل‌ها وجود دارد. متوجه شده‌ام که این ارزان‌ترین زمان برای بازدید از استانبول است و همچنین زمان ساکت‌تری از سال است - علی‌رغم اینکه هنوز برای بسیاری از شهرهای دیگر شلوغ است. پس از سال نو، مردم در حال بهبودی از افراط و تفریط هستند و در ژانویه شانس زیادی برای بارش برف وجود دارد.

با این حال، اجازه ندهید که شما را ناامید کند زیرا زمانی که افراد کمتری برای پیمایش در اطراف وجود دارند، کاوش آن بسیار ساده تر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 425
  • بازدید کلی : 425