loading...

تور و جاذبه های گردشگری

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است که از ارتفاع 828 متری و بیش از 160 طبقه تشکیل شده است. این ساختمان دارای اقامتگاه ها، ادارات، مراکز خرید، فضاهای صنعتی و اماکن اجتماعی است. برج خلیفه یکی از اصلی

m.a بازدید : 6 جمعه 11 خرداد 1403 زمان : 21:11 نظرات (0)

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان است که از ارتفاع 828 متری و بیش از 160 طبقه تشکیل شده است. این ساختمان دارای اقامتگاه ها، ادارات، مراکز خرید، فضاهای صنعتی و اماکن اجتماعی است.

برج خلیفه یکی از اصلی ترین مکان های دیدنی در دبی است و به قدری چشمگیر است که حتی می توانید آن را از هواپیما نیز ببینید! آیا می خواهید بالاترین رستوران و دیدگاه جهان را بشناسید ؟ خوب، شما می توانید با بازدید از این ساختمان دیدنی که می توانید بلیط های خود را از قبل رزرو کنید ، از این کار و بیشتر لذت ببرید .

نکته ای که باید در نظر داشت این است که از این ساختمان بهترین نمایش آتش بازی در پایان سال اجرا می شود، بنابراین شاید یکی از بهترین زمان ها برای سفر به دبی باشد. در مرحله بعد، کمی بیشتر در مورد آنچه که می توانید در داخل برج خلیفه ببینید و انجام دهید، توضیح خواهم داد.

1. در بالا" عرشه مشاهده

عرشه تماشای At The Top ، واقع در طبقات 124 و 125 برج خلیفه، که می‌توانید . شما به معنای واقعی کلمه شهر را در پای خود خواهید دید ، زیرا آنها 452 و 456 متر ارتفاع دارند.

در طبقه 124، به تلسکوپ های پیشرفته برای مشاهده بهتر مناظر دسترسی خواهید داشت. و در طبقه 125، بزرگترین فضای باز ساختمان را خواهید دید که از آنجا بهترین چشم اندازهای پانوراما از شهر را خواهید داشت. بهترین چیز این است که محدودیت زمانی وجود ندارد، شما می توانید تا زمانی که می خواهید از بازدیدها لذت ببرید، عکس و فیلم بگیرید.

البته، اگر در فصل پربازدید می روید، ممکن است سخت باشد که به شیشه بچسبید تا دید بهتری داشته باشید. با توجه به تعداد زیاد بازدید روزانه از این آسمان خراش، توصیه می شود بلیط خود را از قبل تهیه کنید.

2. سالن مجلل SKY

سالن مجلل SKY به شما امکان دسترسی به طبقه 148 ساختمان با ارتفاع حدود 555 متر را با یک تور راهنما می دهد

SKY در 5 ژانویه 2010 افتتاح شد و بالاترین سکوی رصد در جهان بود . به منظور کاهش اندکی از هجوم بازدیدهای روزانه، دولت این امکان را برای خرید بلیط برای یک روز و ساعت خاص می دهد. گشت و گذار در این طبقه تنها 30 دقیقه طول می کشد ، اما رفت و آمد مردم کمتر است، بنابراین بهتر می توانید از فضا و فضا لذت ببرید.

از این طبقه می توان سواحل ایران را دید، یعنی اگر جزر و مد کم باشد و مناظر خوب باشد. شما همچنین فرصت دارید از غروب این طبقه لذت ببریدبرای دسترسی به طبقات At The Top (طبقه 124، 125) و SKY (طبقه 148می توانید 

3. At.mosphere بلندترین رستوران جهان

وقتی وارد این رستوران فوق‌العاده می‌شوید، غذاهای نفیس بی‌پایانی پیدا می‌کنید، می‌توانید یک میان وعده، یک ناهار سبک یا یک شام مجلل سفارش دهید . منوی آنها شامل بهترین غذاهای اروپایی است. در میان توصیه‌شده‌ترین آنها می‌توان به فیله‌های ماهی واگیو، صدف یا فوی گراس اشاره کرد. به این واقعیت توجه داشته باشید، در جشن سال نو، یک نمایش آتش بازی ارائه می دهد که شبیه به هیچ چیز دیگری نیست، و این یکی از بهترین زمان ها برای سفر به دبی است .

از یک شام در اوج ابرها، در فضایی که ظرافت را تراوش می کند، لذت ببرید. به یاد داشته باشید که زمان غروب خورشید زمانی است که افراد بیشتری هستند. بنابراین اگر می خواهید در آن زمان به آنجا بروید، بهتر است زودتر برای رزرو میز بروید تا از مناظر افق شهر و خلیج فارس در پس زمینه لذت ببرید .

مهم است که از قبل رزرو کنید ، چه به کافه تریا یا رستوران بروید، بنابراین برای پیدا کردن میز مشکلی ندارید.

4. آسانسور

در ورودی برج خلیفه ابتدا در اتاق انتظار قرار می گیرید و بقیه گروه وارد می شوند. وقتی وارد آسانسور می شوید، جادو شروع می شود و این بدون شک یکی از اصلی ترین چیزهایی است که در دبی باید ببینید

این ساختمان دارای 57 آسانسور است که یکی از آنها 504 متر ارتفاع دارد. سریعترین آنها با سرعت 10 متر در ثانیه حرکت می کند که برابر با 35 کیلومتر در ساعت است.

آسانسورهای دو طبقه دارای صفحه نمایش LCD هستند که هنگام بالا رفتن به عرشه دیدبانی برای سرگرمی از آنها استفاده می کنید. آنها همچنین تصاویری را بر روی دیوارهای خود نشان می دهند که ساختمان های معروف دیگری در سراسر جهان را نشان می دهد که با بالا رفتن آسانسور از ارتفاع آنها فراتر رفته است.

5. هتل آرمانی

در برج خلیفه اولین هتل آرمانی را در 39 طبقه اول آن خواهید دیدطراح معروف جورجیو آرمانی این هتل مجلل باشکوه را طراحی کرده است . دارای سوئیت هایی با مساحت 45 تا 390 متر مربع، کاملا عایق صدا، تهویه مطبوع و مجهز هستند.

برخی از اتاق ها دارای بالکن مشرف به خلیج فارس و آبنمای دبی هستند . بزرگ‌ترین سوئیت‌ها می‌توانند حدود 390 متر وسعت داشته باشند و دارای فضای نشیمن، بار خصوصی و اتاق رختکن هستند.

6. از بالا بپرید

مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته بود که عده ای به عنوان گردشگر ساده وارد شدند و در نهایت به پریدن غیرقانونی ختم شدند. اما مدتهاست که اجازه داده شده است، بدیهی است که رعایت تمام قوانین ایمنی ضروری است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 417