loading...

تور و جاذبه های گردشگری

دبی مال اگر چه این مرکز خرید در داخل برج خلیفه قرار ندارد ، اگر لازم باشد کمی در مورد آن صحبت کنم. زیرا، برای ورود به آسمان خراش، باید از این مرکز خرید معروف عبور کنید. این مرکز خرید در پا

m.a بازدید : 5 جمعه 11 خرداد 1403 زمان : 21:46 نظرات (0)

دبی مال

اگر چه این مرکز خرید در داخل برج خلیفه قرار ندارد ، اگر لازم باشد کمی در مورد آن صحبت کنم. زیرا، برای ورود به آسمان خراش، باید از این مرکز خرید معروف عبور کنید.

این مرکز خرید در پایان سال 2008 افتتاح شد و بیش از 1200 فروشگاه دارد . علاوه بر این، در ایستگاهی به نام برج خلیفه دبی 1 به مترو متصل است.

این مجموعه در یک انتها فواره ای دارد که شبیه غواصی در پاییز کامل است که تاثیر آب به ویژه چشمگیر است. همچنین یک پیست روی یخ در اندازه حرفه ای وجود دارد که در آن بازی های هاکی روی چمن انجام می شود، اما برای عموم نیز آزاد است.

در مرتفع ترین بار دنیا یک نوشیدنی بنوشید

بار لانژ جدید هتل مجلل برج خلیفه 575 متر ارتفاع دارد و تجمل و ظرافت را به نمایش می گذارد. این یک بار، سالن و سالن کنسرت است که سه طبقه، بین طبقات 152 و 154 را اشغال می کند.

بار دارای یک تراس است که از آنجا می توانید غروب های شهر را بهتر تماشا کنید. این مکان توسط هتل آرمانی نیز خدمات رسانی می شود و انواع غذاها و سرگرمی ها را ارائه می دهد. سالن سه جاذبه اصلی را ارائه می دهد

 چای در ابرها : می توانید روی مبل های مجلل و راحت سالن بنشینید و از شیرینی ها و دسرهای تازه آن لذت ببرید. اینها را با انتخاب زیاد چای و قهوه و قدم زدن در فضای باز در تراس همراهی می کنید

 Bubbly Sundownerاز منظره فوق‌العاده غروب آفتاب همراه با نوشیدنی‌های تازه و کاناپه‌های لذیذ لذت ببرید.

کوکتل زیر ستاره ها : بهترین قرار عاشقانه را با موسیقی زنده و دی جی داشته باشید و بهترین کوکتل ها و کاناپه های لذیذ را میل کنید.

دسترسی  The Lounge از طریق لابی هتل آرمانی انجام می شود، اما اگر ابتدا به عرشه دیدبانی At The Top بروید، از آنجا نیز ورودی وجود دارد.

 فواره های رقصنده

این فواره ها درست روبروی برج خلیفه قرار دارند که می توانید به صورت رایگان  در تور دبی خود از آنها دیدن کنید و بسیار محبوب هستند. با توجه به جمعیت زیادی که به آنجا می‌روند، توصیه می‌کنم حدود 20 دقیقه زودتر برای دیدن نمایش که حدود 5 دقیقه طول می‌کشد، حضور پیدا کنید. اگر شب ها در اطراف دبی قدم می زنید، نمی توانید این نمایش را از دست بدهید.

نمایش فوق العاده است، از نورهایی در رنگ های مختلف هم روی آب و هم بر روی برج خلیفه استفاده می کند. علاوه بر این، می‌توانید در پس‌زمینه به موسیقی گوش دهید که حس خاص‌تری به فضا می‌دهد.

و اگر آن را از بالا، در کف ناظر At The Top Sky در آسمان خراش ببینید، تجربه بسیار دیدنی تری است.

آسمان خراش را ببینید که از یک گل الهام گرفته شده است.

ساختار برج خلیفه از گلی به نام "Hymenocallis" الهام گرفته شده است که در منطقه دبی معمولی است. این گل توانایی سازگاری با آب و هوای گرمسیری را دارد و گلبرگ های بسیار بلندی دارد. به همین دلیل، برج خلیفه دارای یک پایه Y شکل است که چندین عنصر Y شکل در اطراف نقطه مرکزی دارد.

طراحی داخلی آن توسط نادا آندریک بود که از سنگ صیقلی، فولاد ضد زنگ، شیشه و کف سنگ استفاده کرد. این اجزا به دقت برای شبیه سازی تزئینات محلی به کار گرفته شدند. این آسمان خراش همچنین دارای آثار هنری مختلفی است

جست و جو در برج خلیفه

اندازه برج خلیفه سه برابر برج ایفل است ، بنابراین می توانید تصوری از ارتفاع آن داشته باشید. حتی اگر روز روشن باشد می توانید آن را از 100 کیلومتر دورتر ببینید . این ساختمان با 26000 پنل شیشه ای پوشیده شده است که برای مقاومت در برابر گرمای تابستان دبی طراحی شده است.

نام آن در ابتدا قرار بود "برج دبی" به معنای "برج دبی" باشد. در آخرین لحظه نام به افتخار رئیس جمهور امارات متحده عربی تغییر یافت: خلیفه بن زاید آل نهیان.

توصیه هایی برای بازدید از برج خلیفه

اگر می خواهید غروب خورشید را از برج خلیفه تماشا کنید ، به شما توصیه می کنم از زمان غروب خورشید در آن زمان سال مطلع شوید. زمان غروب آفتاب بسته به ماه متفاوت است. طلوع آفتاب در زمستان نیز تماشایی ترین مناظر را ارائه می دهد، می توانید بلیط خود را برای روزهای جمعه و شنبه رزرو کنید.

اگرچه می‌توانید از خود ساختمان بلیط بخرید، اما به سختی می‌توانید بلیط‌هایی را برای همان روز پیدا کنید . بنابراین بهتر است قبل از سفر یا یکی دو روز قبل از آن، به صورت آنلاین خرید کنید.

برای رسیدن به برج خلیفه چندین گزینه دارید که سریع ترین و راحت ترین آنها یک تاکسی است . بسته به منطقه ای که در آن اقامت دارید، این سفر می تواند قیمتی معادل حدود 10 یورو داشته باشد. همچنین می توانید از خط قرمز مترو به ایستگاه برج خلیفه / دبی مال بروید.

همچنین می‌توانید برای یکی از بهترین اتوبوس‌های توریستی دبیکه شما را در ورودی برج خلیفه رها می‌کند، کارت رزرو کنید و بهترین چیز این است که در سایر نقاط شهر گشتی بزنید.

این شهر به اندازه برج خلیفه جاذبه های زیادی دارد، شما می توانید به بهترین تورها و گشت و گذارهای دبی بپیوندید تا چیزی را از دست ندهید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 415
  • بازدید کلی : 415