loading...

تور و جاذبه های گردشگری

 مالدیو فقط با ایده‌آل‌های لوکس هر شخص مطابقت ندارد، پیشنهاد می‌کنم که هر چه برای شما تجمل باشد، آن را اینجا پیدا کنید. چه به دنبال خانه‌های ییلاقی بزرگ روی آب باشید ، چه غذاه

m.a بازدید : 7 دوشنبه 21 خرداد 1403 زمان : 19:48 نظرات (0)

 مالدیو فقط با ایده‌آل‌های لوکس هر شخص مطابقت ندارد، پیشنهاد می‌کنم که هر چه برای شما تجمل باشد، آن را اینجا پیدا کنید. چه به دنبال خانه‌های ییلاقی بزرگ روی آب باشید ، چه غذاهای محلی درجه یک و چه غذاهای فوق‌العاده آبگرم، آن را در اینجا خواهید یافت.

غواصی خراب و غذاخوری عالی در باروس

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره خصوصی در مالدیو، باروس ، محبوب‌ترین هتل در بین توریست ها است. درختان نخل بالغ سایه عمیق و خنکی بر روی ویلاها می اندازند، جایی که می توانید از تجملات جزیره ای مدرن در داخل خانه های ییلاقی سنتی با سقف کاهگلی لذت ببرید .

کارکنان خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می دهند که در استراحتگاهی با این کالیبر انتظار دارید و دسترسی به آن آسان است - فقط با 40 دقیقه سواری با قایق تندرو از فرودگاه ماله ،

غذا خوردن در باروس

این هتل خانه فانوس دریایی است که احتمالاً شناخته شده ترین رستوران در مالدیو است. در یک عرشه روی آب قرار گرفته‌اید، می‌توانید در زیر ستاره‌ها غذا بخورید یا در پناه سایبان بادبانی پرکشیده‌ای که بر فراز رستوران دو طبقه می‌درخشد و به آن نام می‌دهد. غذاهای الهام گرفته شده از فرانسه در اینجا استثنایی هستند شما میتوانید خاطرات بسیار خوبی از یک استیک شعله دار را بسازید ، اما منو همچنین دارای غذاهای دریایی محلی و گزینه های گیاهی است.

برای وعده‌های غذایی کمتر رسمی، سه گزینه دیگر برای غذاخوری وجود دارد و اگر با یک شریک عاشقانه به آنجا می‌روید، می‌توانید یک غذای دو نفره با نور شمع را روی یک ساندبار ترتیب دهید.

غواصی از باروس

جذابیت واقعی فرصت های غواصی است. اگر قصد دارید به سادگی غواصی انجام دهید، صخره خانه را فقط چند قدم با ساحل خواهید دید.

شیرجه جهت گیری روی صخره خانه است. دو غار وجود دارد که در آن دوجین کوسه میبینید، از جمله یک مهدکوسه کوسه نوک سیاه و یک کوسه پرستار خواب. رنگین کمانی از ماهی‌های استوایی از میان صخره‌ها می‌درخشند، مارماهی‌های موری به طرزی تهدیدآمیز از شکاف‌های تاریک فاصله می‌گرفتند، و لاک‌پشت‌های کند و باشکوهی که با ظرافت پارو می‌زنندد.

 

و صخره خانه فقط شروع است. هتل می‌تواند سفرهایی به مجموعه وسیعی ازتیلا| thila(جزایر زیر آب که معمولاً مملو از حیات دریایی است) و همچنین غواصی‌های شبانه به صخره‌های مرجانی سیاه که زیر نور خاصی به زندگی با نور نئون می‌آیند ترتیب دهد.

مانند تمام هتل هایی که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، یک مرکز ستاره در اینجا وجود دارد. این اولین مرکز غواصی سازگار با محیط زیست در مالدیو بود که توسط اینتر نشنال ریف چک|International Reef Check تایید شده بود،

تفریحات اسپا و کوسه نهنگ درکومو مالی فشی| COMO Maalifushi

صمیمی و آرام، تنها هتلی است که در منطقه دورافتاده ، در لبه جنوبی جزایر پراکنده ای که این کشور پرآب را تشکیل می دهند، واقع شده است. از همه چیز دور است - فقط رسیدن به آنجا مستلزم یک سفر یک ساعته با هواپیمای دریایی است - اما تلاش های شما با انزوای زیاد پاداش داده می شود.

این هتل به‌خاطرشمب حالا اسپا| Shambhala Spa معروف است، یک اسپای جامع که درمان‌هایی با الهام از گیاه‌شناسی محلی و سنت‌های آسیایی ارائه می‌دهد. آلاچیق‌های درمانی روی پایه‌ها از آب بیرون می‌آیند تا هنگام غوطه‌ور شدن در جکوزی یا ماساژ از منظره و صدای امواج لذت ببرید.

ویلاهای اینجا بزرگ هستند، هم ویلاهای روی آب و هم ویلاهای ساحلی، که این هتل را برای گروه‌های دو یا سه زوجی یا سفرهای چند نسلی ایده‌آل می‌سازد. شما همچنین می توانید یکی از ویلاهای COMO را انتخاب کنید که دارای یک پیشخدمت خصوصی و استخر شخصی است. مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید، فضای داخلی مطبوع با چوب بلوند و پارچه های سفید سبک می درخشد.

غذا خوردن در این هتل جذاب

سه رستوران وجود دارد، از جمله مادی زیبا - نام آن در دیوهی به معنای مانتا ری است. آلاچیق در فضای باز اقیانوس‌هایی از فضای اطراف میز شما را ارائه می‌دهد و حریم خصوصی و همچنین منظره‌ای از آب را برای شما فراهم می‌کند. منوی اینجا شامل ماهی های محلی صید شده و محصولات گرمسیری است که در انواع سبک های بین المللی تهیه شده اند. غذاهای خوشمزه اما در عین حال سالم و مطابق با موضوع هتل هستند.

غواصی در نزدیک این هتل

صخره خانه در اینجا در امتداد لبه شمالی جزیره کشیده شده و پر از موجودات بی شماری از جمله دلفین ها، پرتوهای عقاب، لاک پشت ها است. علاوه بر غواصی عالی، هتل همچنین می‌تواند یک سافاری آبی با یک زیست‌شناس دریایی، یک سفر دریایی با دلفین شامپاین یا غواصی شبانه با نور UV ترتیب دهد.

اما هیجان انگیزترین چیزی که در اینجا ارائه می شود، تجربه کوسه نهنگ است. اگر در فصل مناسب (اوایل نوامبر تا آوریل) به این کشور سفر کنید، کوسه‌های نهنگ احتمالاً در طول مهاجرت سالانه خود در آب‌های گرم حرکت می‌کنند.

این موجودات عظیم الجثه بزرگ‌ترین ماهی‌های دریا هستند و دیدن یکی از آنها لذتی نادر است. هتل می‌تواند یک بازدید شبانه برای دیدن این غول‌های بی‌آزار ترتیب دهد - می‌توانید در قایق بمانید یا با آنها به داخل آب بروید و به لطف آب شفاف مالدیو، منظره‌ای استثنایی داشته باشید.

بازدید از این هتل ها و رستوران ها تجربه خاصی هست که به شما پیشنخاد میشود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 410
  • بازدید کلی : 410