loading...

تور و جاذبه های گردشگری

تایلند نام‌های مستعار زیادی دارد، اما یکی از معروف‌ترین آن‌ها «سرزمین لبخند» است. در هر گوشه ای از کشور که می روید، با مردم محلی مهربان، سخاوتمند، مودب و خندان روبرو می شوید

m.a بازدید : 5 پنجشنبه 31 خرداد 1403 زمان : 12:21 نظرات (0)

تایلند نام‌های مستعار زیادی دارد، اما یکی از معروف‌ترین آن‌ها «سرزمین لبخند» است. در هر گوشه ای از کشور که می روید، با مردم محلی مهربان، سخاوتمند، مودب و خندان روبرو می شوید که از اینکه در مواقع نیاز به شما کمک کنند خوشحال هستند.

تایلند ایده آل برای سفر است به دلیل موقعیت منحصر به فرد آن در جنوب شرقی آسیا، شما می توانید با حضور در تور تایلند از برخی کشورهای دیگر دیدن کنید. ویتنام و همچنین کامبوج و سنگاپور با اتوبوس فاصله دارند. هنگ کنگ تنها چند ساعت با بالی و فیلیپین فاصله دارد. همچنین در نیمه راه بین استرالیا و اروپا قرار دارد و با داشتن چندین فرودگاه بین المللی، مقصد ایده آلی برای رسیدن به مقاصد دیگر در منطقه است.

آب و هوا

هر زمان که به کشور دیگری سفر می کنید، یکی از مهم ترین نکاتی که باید بدانید این است که بهترین زمان برای سفر چه زمانی است. برای تایلند، هرگز نیازی به پرسیدن این سوال نخواهید داشت زیرا در تمام طول سال آفتابی است. در حالی که آنها فصل موسمی دارند، هوا در هر زمانی از سال دلپذیر و گرم است.

غذای فوق العاده خوشمزه

غذاهای تایلندی تقریباً در هر گوشه از جهان یافت می شود، اما هیچ چیز معتبرتر از خوردن غذاهای اصیل تایلندی وقتی در خود این کشور هستید وجود ندارد. از دکه‌های دستفروش گرفته تا فروشندگانی که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند تا رستوران‌های درجه یک، غذاهای تایلندی دنیای کاملا جدیدی را برای ذائقه‌های شما به ارمغان می‌آورند.

سرشار از طعم و عطر، غذاهای فوق العاده لذیذ آنها یکی از دلایل اصلی علاقه گردشگران به بازگشت به تایلند است.

جزایر و سواحل زیبای گرمسیری

سواحل تایلند بسیار زیبا هستند. شن‌های ریز و سفید و آب‌های آبی کریستالی ساحلی عالی را ایجاد می‌کنند و این کشور در سراسر سواحل خود به‌وفور وجود دارد. یک ساحل برای همه وجود دارد - از سواحل شلوغ گرفته تا خلیج های دورافتاده، تایلند همه چیز را دارد.شما میتوانید تور تایلند خود را بصورت ترکیبی با پوکت یا پاتایا تهیه کنید

با آبی که همیشه گرم، آرام و ملایم است، جزایری مانند کو سامویی ، پوکت ، کرابی و فانگ نگا باید در فهرست سطل هر توریستی قرار بگیرند.

ارزش پول

یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها برای سفر و اطراف، شما می توانید در یک هتل 5 ستاره در تایلند با قیمت یک هتل 3 ستاره در پاریس اقامت کنید و به شما ارزش بیشتری برای پول خود می دهد.

تجارب لوکس رویایی مانند اجاره یک ویلای خصوصی در کنار ساحل یا اجاره یک قایق تفریحی برای رفتن به جزیره، دیگر تنها رویا نیستند، بلکه واقعیت خواهند بود و به پولی که به سختی به دست آورده اید، ارزشی را که واقعاً دارد، می دهد.

فرهنگ و سنت

با وجود اینکه تایلند پربازدیدترین کشور جهان است و بانکوک یک کلان شهر است، تاریخ و فرهنگ غنی تایلند همچنان باقی مانده است. در حالی که آسمان‌خراش‌ها افق پایتخت را پر می‌کنند، هنوز هم می‌توانید فیل‌ها را در خیابان، راهبان‌هایی که در کنار جاده‌ها قدم می‌زنند و جشن‌های فرهنگی روزانه ببینید.

طبیعت سرسبز

تایلند چیزی فراتر از شهر شلوغ بانکوک یا سواحل توریستی پوکت است. چیزهای بیشتری برای دیدن و لذت بردن در این کشور وجود دارد، مانند طبیعت سرسبز آن - که در جنگل های دست نخورده و دیگر شگفتی های طبیعی مشهود است.

خیابان‌های درخت‌کاری شده چیانگ مای تنها پیش‌نمایشی از آنچه در پیش‌روی منطقه شمالی آن قرار دارد، جایی که کوه‌ها از جنگل‌ها و آبشارها به رخ می‌کشند، همه آماده کاوش و لذت هستند.

اینها فقط 9 دلیل برای دوست داشتن تایلند هستند، اما هیچ کلمه یا تصویری نمی تواند معامله واقعی را جبران کند. بوها، صداها و حس های حضور در این کشور عزیز، حتی پس از رفتن شما با شما خواهد ماند و تا دفعه بعد که برگردید، هوسی در روح شما باقی می گذارد.

تایلند با داشتن آب و هوای استوایی و غذا های خوشمزه طبیعت زیبا و ارزانی مقصد مناسبی برای تعطیلات شما باشد

برای تهیه تور های تایلند با آژانس های هواپیمایی کار گزار تور تایلند در ارتباط باشید 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 433
  • بازدید کلی : 433